ענת הראל - סוד האיזון

קבוצת ריצה לנשים

ביחד זה תמיד יותר כיף.
הצטרפי לקבוצת הריצה שלי.

פרטים נוספים

אימונים אישיים

בואו להנות מהיתרון של אימון אישי בשילוב החוויה של אימון בקבוצה קטנה המאפשרת התאמה לכל רמות הכושר!

פרטים נוספים

הרצאות לחברות וארגונים

הרצאות מרתקות בהם ישולבו תובנות וסיפורים מהחיים על הדרכים השונות לשדרג את חיינו דרך אורח חיים בריא הכולל: פעילות גופנית, תזונה מאוזנת ונפש בריאה

פרטים נוספים

אף אימון , מעולה ככל שיהיה לא יצליח לתקן את הנזקים שעושה תזונה לא מאוזנת . ואף תזונה מאוזנת לא תעזור לנו לשמור על המשקל שלנו לאורך זמן ללא פעילות גופנית. השילוב של שניהם יחד הוא האופציה האידיאלית.

ענת הראל - סוד האיזון

הי , אני שמחה לארח אתכם באתר שלי, בעיקר משום שהאתר הזה הוקם למענכם! 
במשך שנותיי הרבות כמאמנת לאורח חיים בריא , אני מקבלת אינסוף פניות עם שאלות – חלקן כלליות יותר וחלקן אישיות יותר, אבל שמתי לב שכולן, ללא יוצא מן הכלל, נוגעות בנושאים שמעניינים או יותר נכון, מטרידים את כולנו .
בעזרת האתר הזה, אנסה כמיטב יכולתי לתת לכן/ם תשובות , מידע , רעיונות וגם ... אשתף בהתמודדויות שלי עם כל מה שקשור בניהול אורח חיים בריא.

 

מאמרים

מתיחות במשרד

הגוף שלנו רוצה להיות בתנועה. אחרי שנים שאנחנו מקלקלים לעצמנו - הוא כבר לא זוכר שזה מה שהוא רוצה, אבל ביסוד שלנו אנחנו יצורים שבנויים להתנועע.

מתיחות בסוף אימון ארובי

אימון ארובי, הכולל הליכה, אופניים מהירה או ריצה , יכול להיות אימון אינטנסיבי ביותר. כל כך אינטנסיבי ומעייף שבסופו אנחנו רק חושבים על המקלחת החמה שתבוא ומיד אחריה נוכל להתפנות לשאר עיסוקינו. עצרו רגע!! מה עם מתיחות?

דרך הגב

בעזרת כמה תרגילי מתיחה פשוטים ננסה להקל על העומס המצטבר באזור הגב התחתון שלנו. רוב הסיכויים, שעומס זה נובע דווקא מישיבה ממושכת או שכיבה לא נכונה.

שיווי משקל

שרירי הליבה, הם קבוצה של כמה שרירים עמוקים הממוקמים במרכז הגוף ומייצרים תמיכה ואיזון לעמוד השידרה, האגן וכל חגורת הכתפיים. המוכר והמדובר יותר בקבוצת שרירים זו הוא שריר הרחב הבטני הממוקם באזור התחתון יותר של הבטן ומקיף אותה כמין "מחוך" אשר מחזיק את הבטן ותומך בחלקו התחתון של עמוד השידרה.

חיזוק שרירי הבטן העמוקים

ה"רחב הבטני" ,הוא אחד משרירי הבטן העמוקים שלנו והמבנה שלו הוא כמין "מחוך" העוטף את האזור התחתון של הבטן כאשר הוא מקיף אותה מצד אחד של עמוד השדרה, סביב כל הגוף ועד לצד השני של עמוד השדרה .

כל התורה על רגל אחת

ישנם תרגילים רבים ומגוונים לחיזוק שרירי הירכיים והישבן, אבל החביבים עלי ביותר הם אלו המשלבים גם עבודה על השרירים המייצבים. כך בדיוק אני מרוויחה 2 במחיר של 1 cheeky ממש כמו בסופר פארם.